FrökenHarry

Blomstrande kreativitet!

Tråkigt!

Kategori: Allmänt

Näe nu blev jag riktigt ledsen, fick precis se att dom ska lägga ner Hantverksprogrammet Florist på DLG i Lidköping=(

Tycker väldigt synd om dom fantastiska lärarna som jobbar där, det är NI som har skapat denna underbara utbildning!

Känner mig väldigt glad och tacksam över att få ha tillbringat mina 3 gymnasieår hos er på Floristutbildningen, den roligaste tiden i mitt liv!

Sen tänker jag så här.... Hade jag inte kommit in på floristutbildningen så hade jag inte fått jobb i M:stad, och troligtvis aldrig träffat min man, och då hade jag ju inte haft min underbara son eller han/hon i magen idag.....
Tack Camilla, Anneli och Monica! Ni är bäst!!!!!!









Kommentarer

  • Maria säger:

    Ska de lägga ner den?! Det är ju helt idiotiskt!

    Var ju inte många dagar sen det stod om utbildningen i NLT och att det var så bra!



    Tråkigt!

    2012-03-20 | 22:19:10
    Bloggadress: http://shibarottis.blogg.se/
  • Elin säger:

    Ja det är det verkligen! Såg inte den artikeln men det verkar ju väldigt konstigt=(

    2012-03-22 | 13:09:49
    Bloggadress: http://frokenharry.blogg.se/
  • Camilla Rosén säger:

    tack goa söta frökenHarry för dina fina ord!

    Vilken tur att du gick hos oss, så att din familjebana startade så bra =)



    Vi är också så tacksamma för alla goa elever och minnen som vi kommer att bära med oss i varmt förvar, nu när "politiken" tagit ett mycket dåligt beslut angående vår utbildning..



    och vad de än säger så vet vi vad vi är, vi och våra elever.... Bäst! eller hur! =) kram på dig

    2012-03-29 | 18:38:40
    Bloggadress: http://kreativacamilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här: